fredag 18. juni 2010

AVSLUTNING

... nei, ikke for denne bloggen -- foreløpig. Men nå er jeg ferdig med skolen, og etter 13 års skolegang kjennes det.... sinnsykt!

Er det galt å si at jeg er veldig, VELDIG glad? Synes tross alt at jeg har sagt ordentlig hade til de som har betydd noe for meg i løpet av disse årene. Av teoretiske fag har jeg fått mer enn nok for en god stund og rutinerte skolehverdager kunne jeg ikke blitt kvitt fortere. Sommerferien kom akkurat tidsnok!

Nå farer alle hvert til sitt som magnetiske minuspoler, og som de egosentriske individene vi er, tenker vi mest på hva vi har i vente ved neste destinasjon. "Det-er-kjempe-spennende-men-også-litt-skummelt".

Forhåpentligvis blir sommerferien bra også..? Kanskje klarer jeg å skrive et par ord her litt mer regelmessig.

1 kommentar:

Helene sa...

Elsker nye utseende på bloggen :D er også sååå lei av teorifag!!