lørdag 10. januar 2009

100. innlegg!

Nå skulle jeg egentlig skrive noe meget saklig, men glemte helt hva det var som surret i hodet tidligere i dag. Dermed velger jeg heller å markere at dette offisielt er mitt 100. innlegg! Dessuten er de ikke veldig lenge til 4.april og ettårs-jubiléet!

Jeg må si at det er imponerende at jeg har klart å komme så langt på vei. Mang en gang, har jeg hatt prøvd å opprettholde dagbøker, uansett om det var reisedagbok eller vanlig dagbok. Og irriterende mange skrivebøker på rommet mitt er fylt ut med bare et par sider her og der. For det er ikke fryktelig gøy å oppsummere hva man har gjort i løpet av en dag, i en liten bok, med blyant og viskelær, rett før man skal legge seg. I hvert fall ikke for meg. Jeg tror det faktisk har kommet til det punktet at hvis jeg limer alle sidene inn i én bok, blir den full. Men selvfølgelig, alle som liker å holde dagbok får kose seg de. (Det er bevist at det forbedrer hukommelsen på langsikt;)

Et nytt prosjekt jeg har tenkt til å påbegynne snart, er å sette sammen et slags album, scrapbook kan man vel heller kalle det. Har alle ingrediensene, så alt jeg trenger er bildene (som jeg selvfølgelig må tigge til meg av diverse venninner). Det blir spennende å se hva jeg får til, og kanskje alle som leser kan gi meg litt feeback. For jeg har jo tenkt til å publisere den her, og gi masse detaljerte historier til bildene:D!... Ehm... Nei. Følte bare at jeg trengte en real dose med ironi her... av en eller annen grunn.

Ingen kommentarer: