onsdag 16. september 2009

Religions-dysleksi

... sikkert mye rart man kan tolke ut ifra den overskriften, men her handler det altså ikke om noe i retning at religion er teit og uforståelig (selv om det, utifra menneskers tolkninger, kan være det noen ganger óg). Skylden ligger egentlig i min egen distréhet.

Det er ikke alltid like lett å få med seg ting i timen når man er trøtt og sliten. Men enda verre er det å samtidig skrive på data, og spesielt da med Times New Roman-skrift (kan ikke fordra den snirklete, kantete scripten), med enkel linjeavstand.

Dette merket jeg spesielt i Religion og Etikk timen derav "Himmel og helvete" ble til "Himmel og Heklvete" så "...Heklevete" og dette var da noe jeg oppdaget etter 5 min. Men ikke nok med det, jeg klarte også, med ganske logisk tankegang, å rette en først rettskrevet setning til "Koreaneren er viktig for muslimer".
Okay, så jeg synes ikke religion er det mest interessante faget på skolen, men jeg er ikke så langt ute på bærtur i religionskunnskaper heller. Skjerpings til religionsprøve her!

Ingen kommentarer: