mandag 12. oktober 2009

Untitled 2

Det er så deilig å avslutte et langvarig prosjekt! Til tross for at det bare er små justeringer eller små detaljer som må legges til for å avslutte, kan det være skikkelig vanskelig å avslutte når én liten feil kan volde stor ødeleggelse på det ferdige resultatet. Ja, jeg snakker igjen om maling.

I går ble jeg endelig ferdig med et bilde jeg har jobbet på en stund (ehm... nesten ett år) i mangel på inspirasjon, ork, tid og maling-blandings-kunnskaper. Med andre ord - unnskyldninger, unnskyldninger og atter unnskyldninger.

Resultatet må overbære en liten feil, som liksom kan være en "kunstnerisk frihet" om noen spør. Det ble generelt litt annerledes enn i mitt gode hode, men ikke så verst for et delvis-abstrakt verk...
Tittel: "Brennende Ørken" (ikke noe sånn supersofistikert untitled-crap hos meg, nei)

Ingen kommentarer: