søndag 11. oktober 2009

PC-sammensvergelse

Grunner til at jeg vet at alle PC'er tydeligvis har rottet seg sammen og gått imot at jeg skal se på nye The Office episoder i dag...

- PC'en nede blir oppdatert, så den kan ikke brukes til noe annet.
- Pappas bærbare PC har ikke trådløs nett, og i stua (hvor nettet delvis funker) sitter søsteren min og hører på musikk.
- PC'en oppe har ikke lyd.
- Når jeg kommer på den geniale ideen om å overføre episodene til en minnepenn og koble den til pappas PC, tar det freakings-titalls-minutter å overføre to episoder...
- Når det omsider er 3 min. igjen av nedlastingen. står det at det ikke funker(!) å kopiere filene, fordi originalfilene ikke finnes...
...
Gaaaaaaaah!

- Dessuten... alle PC'ens funksjoner er på ferie og bruker generelt dobbelt så lang tid på å komme seg i gang (altså tok det lang tid å bare kommer seg hit..)

Og likevel gidder jeg å styre med alt dette fordi jeg desperat trenger en dose humor(?)

Ingen kommentarer: