onsdag 10. september 2008

En unødvendig plan B

Nå vet jeg at det har vært veldig mange innlegg med Coldplay snakk, men akkurat nå kan jeg bare ikke dy meg! Som tidligere nevnt hadde jeg en backup plan om å snike meg inn på konserten med en venninne. Vel, det er ikke lenger nødvendig. Vi har funnet en fyr som ville selge sine tre billetter til samme pris som han kjøpte dem for! Stakkars fyr, det må ha skjedd et dødsfall i familien eller verre. Jeg kan i hvert fall ikke komme på noen annen grunn til at han skulle solgt billettene sine, i hvert fall ikke for 750 per stk. Riktignok var betingelsen at vi måtte kjøpe alle tre, men siden jeg har flere coldplay gale venninner løste det seg ganske fort. Åååå Coldplaaaaay!

Til sist vil jeg gi litt credit til min kjære venninne Helene som desperat satt på Finn.no i mer enn to måneder! Det finnes gode mennesker der ute når alt kommer til alt!

Ingen kommentarer: