tirsdag 10. mars 2009

Du har bare ett!

Joda, når jeg hører på musikk stiller jeg ofte iPoden på tilfeldig. Dette er praktisk fordi jeg slipper å lete etter noe å høre på blandt tusenvis av sanger. Og selv om jeg noen ganger må hoppe over mange sanger før jeg finner en som passer til humøret, kan de også komme ganske beleillig på rad og rekke. Det er spesielt en sang som skiller seg ut i gruppa... og denne kan jeg høre på uansett situasjon og humør, når den rett og slett er veldig oppmuntrende. Her er teksten i hvert fall;
If this is a question,
is maybe a lie?
If yes doesn't mean it,
does when lessen why.
You are held in a queue,
someone will be with you shortly.
Say I'm wrong,
you decide.
I don't believe the words yousing sometimes.

But then it's your life.
It's your life x3
But you only got one...

If I just to spite you,
placate your disgrace.
Will song turn to silence?
Will mask wear your face?
Are you down to be open?
Show me yours and I'll show you mine.
Or are you down just to be down?
I don't believe the words you sing sometimes.

Because it's your life,
it's your life x3
But you only got one...
You've only got... one...

(
Frou Frou
- Only Got One)

Ingen kommentarer: