lørdag 4. april 2009

1 år!

Ahhh!
I dag er det 4. april, og, som tittelen mest sannsynlig avslørte, er det hele ett år siden denne rare siden ble opprettet. Altså 365 dager og 120 blogginnlegg, som tilsier omtrent ett innlegg per 3. dag... Ikke verst! (Jeg er i hvert fall stolt over den forpliktelsen jeg har satt til bloggingen, når jeg tenker på andre slags forpliktelser som ikke har holdt like lenge...)

Vet ikke om jeg alltid har lyktes med å holde den interessant, men jeg har i hvert fall prøvd å ikke skrive for mange " i dag..." innlegg, og heller prøvd å få med ting jeg interesserer meg for og bryr meg om. For i min mening er det litt kjedelig å legge ut hver minste detalj om dagsforløpet, med mindre du er i utlandet og vil oppdatere folk om hvordan du har det. Vel, hvis jeg ikke husker helt feil, lagde jeg vel noe som liknet en liste over ting jeg ikke skulle gjøre feil med bloggen i første innlegg.

Uansett, det har kanskje blitt litt mye musikk snakk, noe som man kan se utifra at musikk bobla er fylt opp med hele 33 innlegg... Samtidig som musikk er en ting jeg er veldig opptatt av og noe som har stor betydning for meg, så jeg håper det ikke blir for ensidig. Ellers er det mange tilfeldige tanker som har blitt dokumentert, og jeg føler at jeg har dekket en del områder med det, men jeg vet at det sikkert er mye annet rart som surrer oppi toppen.











Over og ut!

Ingen kommentarer: