søndag 19. april 2009

Magevirus er også en type spiseforstyrrelse!

... så det så!
Har vært dårlig en uke nå. Og det har vært en uke preget av tanker som "kan jeg ta en brødskive nå som det er 8 timer siden jeg har spist?" "Er jeg sulten nå eller kvalm igjen?" "Nå går det bedre, endelig!" "Nå går det dårlig igjen *kvalm*" Pappa lager kakao "Hmm... tørst... Får gå og ta meg litt Farris da." I butikken "Nå har jeg følt meg bra hele dagen, kanskje jeg bare kjøper meg én cookie. Det fortjener jeg vel." Senere samme dag "Ugh... skulle ikke spist den cookie'n".

Ja, det føles ut som en slags spiseforstyrrelse når jeg må analysere og begrense alt jeg spiser. Når det rett og slett har vært utmattende. Og nei, jeg har kanskje ikke vært så veldig sulten, men fortsatt hatt lyst på gode ting som jeg bare ikke kunne spise. Kanskje jeg i en typisk tenåringsjentes øyne, som ville sett dette som en ypperlig slankemulighet, virker en smule... gal/rar/ubegripelig intetanende heldig?
Vel... for å si det sånn, jeg har drømt mange fantastiske drømmer denne uken som jeg håper går i oppfyllelse. De fleste av de har handlet om god mat jeg ikke har kunnet spise... *mimre*

1 kommentar:

Ingvild sa...

Uff. Høres kjipt ut å ha magevirus.. =S God bedring!!