onsdag 22. april 2009

Russebukser


Jeg blir så glad av alle de røda folka som vandrer rundt og sprer vår-nesten-sommerstemning at jeg faktisk selv gleder meg til å bli russ:)
Ikke pga. festing og drikking, ikke pga. at man har unnskyldningen til å gjøre masse teite ting og heller ikke fordi jeg, (nesten) uten skam, kan danse til trance for full musikk. Nei, tro det eller ei... ingen av disse tingene virker morsommere for meg enn rett og slett å bytte russekort med venner og gå i russebukser.

Bare det å ha minnene om de personene man var glad i som ungdom, i sitt beste element på et lite personlig kort, er skikkelig koselig og verdt å ta vare på. Dessuten er det veldig underholdende det faktumet at alle går i matchende, røde (eller blå) og nedtaggede snekkerbukser. Vel... må vel ta med at russens egentlige budskap er litt bra også da... skolen er FERDIG og vi feirer Norges helt egne grunnlov!

Ingen kommentarer: