onsdag 15. juli 2009

Leve Bowie!

Sær drøm; jeg møter ingen ringere en David Bowie (!) på en tilfeldig festival, vi snakker sammen (på engelsk faktisk), men plutselig er han borte. Jeg leter etter David en god stund før jeg til slutt finner han på toppen av et høyt stålplatå med mange trapper opp. Av en eller annen grunn fallet det meg inn at jeg må ta bilde av han til scrapbooken min (?) når jeg selv har kommet meg opp... Ut av det blå prøver han å hoppe av platået, så jeg stopper han. Dette blir han veldig sur for og spør meg hvorfor jeg bare ikke kunne "latt han dø". Når han blir ført ned av noen tilfeldige folk, legger jeg merke til at han får masse blåmerker der de rører ved han.

Gjorde litt research etter at jeg hadde våkna og ristet av meg den verste forfjamsetheten, fant ut at det finnes en sykdom som heter Von Willebrand sykdom som får deg til å blø lett av mangel på proteiner... Men hvorfor jeg skulle komme til å drømme at David Bowie ville ta selvmord fordi han hadde Von Willebrand sykdom, er noe jeg ikke finner et helt logisk svar på... ikke ulikt de fleste drømmer. 
Kanskje jeg har hørt litt mye på den nylige kjøpte Low CD'en i det siste? 
Får bare håpe det ikke ligger noe dypere sannhet i det... Jeg liker jo Bowie!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHA!!
Du har rare drømmer Liselil;) Drømte noe sært jeg og i natt.