mandag 7. juli 2008

Regn, men jeg klager ikke!

Ahhh... lyden av regndråper som trommer mot vinduskarmen... Jeg tror jeg kunne ligget i senga hele dagen og lyttet. Den ene regntunge dagen etter den andre, men det er ikke noe problem for meg. For det første er det en unskyldning for å sitte inne, dessuten blir det mye mer fristende å trene. Forrige uke da jeg trente, ble mine vanlig 20 min på tredemølle, til 10-anstrengende og pesende-minutter. Kanskje litt pga. pollen som tettet nesa mi og fikk hodet mitt til å veie en ekstra 5 kg, men også grunnet varmen. Det ser ut til å bli enda en slik sommer hvor tordenskyene braker løs den ene uken, og solen bringer med seg den utmattende varmen en annen uke. Vel, jeg klager ikke. Jeg synes det er godt med litt avveksling. Noe som irriterer meg litt derimot, er at jeg satt opp badmington nettet for 3 dager siden...

1 kommentar:

Monica sa...

Takk for sist! Jeg hadde det veldig hyggelig, og det gjentas gjerne! Jeg synes at regn er koselig, og det skaper en slags ro i kroppen det å ligge i sengen å lytte til regnet som trommer mot taket (og man får et påskydd til å ligge lenge i sengen og sitte inne hele dagen og slappe av). I tillegg liker jeg det når det er litt mørkt og grått (ikke det at jeg ikke elsker sommer og sol! Men når det ikke er sol og sterkt lys får jeg ikke så mye vondt i hodet). Men jeg klager ikke så lenge det ikke er veldig kaldt=)Klem<3