tirsdag 1. juli 2008

Noen ganger er det ikke ålreit, i hvert fall ikke helt.

Iiiisj... sitter her og irriteres over LimeWire. Jeg vet at det ikke er det beste nedlastningsprogrammet, men når det ikke vet hva Britney Spears er, kan man begynne å lure (ikke det jeg skulle ha noe av henne, det var mer en test for å finne ut om programmet var klikk, uansett hva som kom opp). Vil så gjerne ha Kings of Convenience - I'd Rather Dance og Erlend Øye - A Sudden Rush.
Vil forresten bruke denne annledningen til å hylle en serie som heter The Office, mens jeg er fult klar over at det hørtes ut som begynnelsen på en laaaaang tale. Det handler om et dysfunksjonelt papir-firma ved navn Dunder Mifflin, som av en eller annen grunn klarer seg gjennom de verste kriser. Steve Carell, kjent fra 40 Year Old Virgin og Bruce/Evan Almighty, spiller den irriterende og desperate sjefen, Michael Scott og er rett og slett brilliant is sin stupide rolle (way to go!).


Programmet går på TV2 hver uke mandag-fredag kl. 18. Dessverre etter That 70's Show, så TV2 program-opplegget mitt med F.R.I.E.N.D.S etterfulgt av Scrubs blir ødelagt av at jeg zapper vekk under dét programmet også kan jeg se på The Office først etterpå... blæ!

Livet er så urettferdig! Buuuhuuu.... Nå går jeg og depper eller skader meg selv (dette er en spøk... uæææ!)


1 kommentar:

Mairim sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.