fredag 29. mai 2009

Advarsel: klagende innhold!

Åååå, GRU! Å smerte! Hvordan KAN det være sant?!

Dette møtte meg da jeg ante fred og ingen fare, mens jeg gledet meg over dagen og surfet litt omkring på nettet. Så ung, så naív...

Jeg siterer;

"Depeche Mode's konsert i Bergen flyttes fra 2. juli til 28. januar 2010. Det er i dag blitt klart at en rekke konserter på Depeche Mode’s omfattende “Tour of The Universe” blir rammet av Dave Gahan’s sykdom.

Konserten i Bergen blir berørt på den måten at den flyttes fra torsdag 2. Juli til torsdag 28. Januar 2010. Nytt konsertsted blir Vestlandshallen (?) (..) Billetter refunderes etter Billettservice’ gjeldende regler, det vil si innen 30 dager etter opprinnelig konsertdato"
Ja, det er LITT trist... Spesielt siden jeg og en venninne i Bergen har surret rundt denne konserten i diverse mailer og frydet oss over å få se disse legendene live en goood stund. Nå er sjansen vel og liten for at jeg får sneglet meg bort til Bergen torsdag 28. jan. 2o1o, og hun kan nok ikke da heller...

Oh... just smite me O'mighty smiter!

Dette er litt déjà vu fra i fjor i grunn ("musikk bobla" + Coldplay innlegg = masse surr)

Ingen kommentarer: