fredag 1. mai 2009

Vente-stund

Blæ... pollen herjer i gatene og det står dårlig til med halsen. Dermed tenkte jeg kanskje jeg skulle ta meg en kopp te.

Men det har seg slik, at når man skal sette seg ned og vente på at noe skal stå i noen minutter, så begynner man (i hvert fall jeg) å dulle med andre ting. Vel, så satte jeg meg ned ved kjøkkenbordet hvor det tilfeldigvis lå en rosa markerings-pen og en notatblokk. Jeg begynte å skisse litt for meg selv og før jeg visste ordet av det hadde jeg tegnet ferdig et bilde.

Jeg vet at dette ikke er devian-art (eller hva nå enn den siden heter), men jeg bare følte for å legge ut tegningen, jeg.
Dessverre tok det ca. ti minutter å tegne den ferdig, så da jeg husket at jeg egentlig ventet på teen, var den ødelagt. Måtte rett og slett lage en ny kopp...

1 kommentar:

Monica sa...

Godt at jeg ikke er alene om å glemme meg bort når jeg lager te. Jeg ender nesten alltid opp med kald te fordi jeg "skal bare.." mens jeg venter. Plutselig har den gått fra å være for varm til å drikke, til å være for kald..
Kjempefin tegning var det ihvertfall!

God helg:P