mandag 13. oktober 2008

Den ansvarsfulle unge dame...

Jaaaaa! Nå har jeg endelig fått meg jobb! Det er riktig nok som ekstra julehjelp, men et sted må man jo starte. Dessuten er det ikke å måke taket til onkel "Tore", ei heller å ta ut/plukke opp søpla i en matbutikk (ikke vondt ment mot de som jobber med slikt)... det er på et av de mest velduftende og renslige stedene jeg vet om, nemlig en såpe butikk, tjohei!

Ironisk nok var det i går jeg endelig fikk inspirasjon nok til å sette i gang med noen nye malerverk, som jo tar en stund å lage. Ja, ja, jeg prioriterer nok penger og jobb over egen malerglede nå. Spesielt siden jeg har lyst på uendelig mange CD'er/DVD'er!

1 kommentar:

Monica sa...

Gratulerer!:D Jeg liker såpebutikker, det lukter liksom så.... rent! Hehe;) Lykke til i jobben hvis jeg ikke ser deg før du begynner!