søndag 5. oktober 2008

Parodi søkes!

Kan noen vær-så-snill imitere Jonathan Antin fra Hårfin i LA (Blow Out)?
Mannen er patetisk at det ikke en gang er morsomt!
Jeg er fullt klar over at han er hår-stylist, men skjønner ikke hvordan han klarer å gjøre hver minste lille floke om til et problem på liv og død (samtidig som egoet hans fyller skjermen til de grader).

Han lever for kameraet, der han til og med drasser med seg hele filmcrewet inn til psykologen... Psy-ko-lo-gen! Og hva er det som gnukker og gnager på den mentale helsa (bortsett fra det åpenbare)? "Å nei, jeg får ikke tid til å ungen min fordi jeg er i hårsalongen min og promoterer meg selv hele tiden... Buhuuu"
Jaha, hvis du har det så fælt lurer jeg på hvordan andre hår-stylister klarer seg... uten å ha kameraer å speile seg/reklamere i.


Nei, den eneste måten jeg kan klare å overleve med denne klovnen på samme planet, er hvis noen stiller desperasjonen min med en knakende god parodi!

1 kommentar:

Monica sa...

Haha:) Jeg er ikke noe særlig god til å parodere, men én ting er sikkert: han er patetisk!
Det nye utseendet på blogggen var kjempefint! Jeg elsker det bildet som du har på toppen:D