torsdag 8. mai 2008

Distraheringer

Dumme kabal, du går aldri opp!

Spar 2, Hjerter konge, Ruter 8...

Dette er mitt 11. forsøk. Jeg trenger en jævla kløver 2 ikke spar, sorry deres kongelige høyhet hjerter, men det er ikke plass til deg og vel... du, ruter 8, er like ubrukelig som blåmuggsost. Ha deg vekk!

Ho ho ho, prøver hun igjen eller gir hun endelig opp og fortsetter med leksene?... Jeg legger til en enda mer ubrukelig kløver 10, nå som hun fikk tak i det spar esset hun trengte.

*Fres* jeg skriver en setning på Engelsk stilen.
3 min senere: Søren, nå har jeg mista alle poengene på kabalen...

Åååååå... Lise, akk og ve! Engelsk essay er ikke morsomt. Trenger... poeng.... for... å... leve... SPILL MEG!

Okay, en gang til. Men så... *Synge litt til Jamiroquai*

2 min senere: Hmmm... denne sangen er ikke så fin egentlig. *på iTunes biblioteket* Nja, den er jeg litt lei av -- men den der er så fin - nei, den bare vil jeg ikke bli lei av -- Å, den sangen er kul -- Hey, U2, lenge siden sist... (Så mange sanger, så liten tid)

Why are you ignoring me? I'm important! Write me and you won't have to get up early tomorrow... You know you like to sleep. *Stirre på bok, stirre på Word doc.* Think about your futu'mpf... anf... schoo'mplf... educatio'hmp... mshltf... mip' *Lukke bok, gå ut av Word*

...hva er dette jeg hører i mitt øre?... John Mayer! Du som er så flink til å synge... Hvorfor?... Hvorfor?!... Hvorfor JESSICA-freakings-SIMPSON?
*Tapping med foten* Nei, nå må jeg blogge litt her, har jo ikke skrevet noe ordentlig på mer enn en uke... Æsj, din teite blogg. All energien er oppbrukt når jeg endelig kommer inn til deg. Inspirer meg, da!

Lise, spill meg! Lise, høøØør på mEeeg! Lise, oppdater meg! LISA, WRITE ME-mmf!

Jada, jada, jada.
Nå fikk dere alle viljen deres... igjen!

1 kommentar:

Monica sa...

Haha:D Morsomt skrevet, og så utrolig sant!