lørdag 24. mai 2008

Fornøyd!

I dag er jeg glad (tro det eller ei!).
Det var salg på Panduro hobbybutikk, så jeg har kjøpt/fått følgende: Staffeli!, 4 acryl-malings tuber + 1 ekstra hvit, 5 malerkoster, malerkniv, et dekorasjons/inspirasjons blad, og et stort og et lite lerret. Alt dette til en total av 460 kr!

Nå er det bare å sette i gang og leke med farger;). Men nei! Jeg skal ikke bli den neste Picasso eller DaVinci eller Van Gogh for den saks skyld, dette er kun for egen glede (som de fleste andre ting er). Muligheten er dessuten stor for at jeg begynner på malerkurs til høsten. Moralsk støtte takk?

2 kommentarer:

Monica sa...

Støtter deg så absolutt:P Man trenger ikke være da Vinci eller Munch for å være en god maler, man kan ha det moro med farger og maling uansett nivå. Vel, du er veldig flink til å tegne ihvertfall! Maling er moro, og man lærer utrolig mye hvis man går på kurs:D Imellomtiden får du ha det gøy med de nye fargene og lerettene.

Elisabeth sa...

Åh, såå gøy! Jeg er så for at man realiserer drømmene sine! Kurs blir supert! =D Selv har jeg lyst til å begynne på et skrivekurs i skjønnlitteratur, men det koster en del penger... Men det er virkelig interessant, så jeg tror det er verdt det. =)