torsdag 11. juni 2009

Ferdig!

I det siste har jeg i grunn hatt en del filosofiske øyeblikk... Dette innlegget er ikke av typen!
Nei, tvert imot, jeg bestemte meg for å benytte denne PC-anledningen til å bl.a. glede meg over at jeg endelig er ferdig med eksamen!!

Det har i grunn ikke gått ordentlig opp for meg helt enda, spesielt i den formening at det var i går... Hadde bare ikke muligheten til å skrive da fordi jeg var ute og feiret litt.
Altså ikke den typiske, dra-ut-og-drikke-seg-drita-fordi-skoleåret-er-ferdig, jeg nøyde meg heller med å dra på Nationaltheateret og se En Midtsommernattsdrøm med noen venninner. (Følte meg i grunn litt bomsete blant alle fancy champagne-glass folka i de samme skoleklærne, men på en annen side er det jo bra å skille seg ut noen ganger)

Uansett, nå er jeg så og si ferdig med 2.klasse-helvete og det er ikke tiden til å henge seg oppi ting. Fremover er det, for min del, mange kule ting å glede seg til:)

(En midtsommernattsdrøm anbefales forresten)

Ingen kommentarer: