mandag 8. juni 2009

Internett-hets

Jeg kan ikke tro hvor vanskelig det kan være å få kontakt gjennom internett!

Det er som en stor grå vegg som noen ganger gir deg noen smutt-hull av kontakt. Er du heldig, klarer du å opprette en noenlunde stabil kobling som faller litt inn og ut... Ellers kan det være like håpløst som å prøve å putte et firkantet objekt gjennom et trekanta hull.

Her er noen halv-hypotetiske eksempler på hva som kan skje hvis man er riktig uheldig;
1. Du sende en viktig mail, bare for å få den returnert av postmaster med beskjeden "misslyktes med å opprette kontakt".
2. Du prøver å bestille billetter og endelig fant du noen greie plasser, reserverte dem og fikk opp betalingsvinduet, men akkurat rett før du trodde alt var i boks... "Denne funksjonen er før øyeblikket ute av drift"
Alt havna rett i dass likevel.

Jeg vet ikke hva man kan gjør med det, jeg. For jeg kan ærlig innrømme at jeg ikke akkurat er noen IT-ekspert. Men hvis det bare fantes en eller annen måte å gjøre det lettere å få kontakt med "den andre siden", ville jeg vært evig takknemlig... spesielt i dette øyeblikk!

Ingen kommentarer: