tirsdag 2. desember 2008

2. desember

Snøen gjør denne dagen enda mer julete enn forrige dag. Åååå, min bønn har blitt hørt, og jeg har store forhåpninger for en hvit Jul! (Tror det er flere år siden det var så hvit 2. desember)
Har dessverre ikke hatt tid til å se Jul i Blåfjell og har enda ikke spist noe julegodt (som er strengt forbudt før 1. desember, men mer enn fullt lov etterpå). Jeg mener, herregud det er allerede andre dag i desember! Jeg må virkelig si at jeg har mye å ta igjen:P...
Uansett, i dag skal jeg jobbe i såpebutikken, og kommer mest sannsynlig til å vandre rundt i zombie tilstand... Ja, det er en av dé dagene - hvor alt er slitsomt. Deilig at det er snø i hvert fall, kommer nok til å virkelig sette pris på dét når jeg har tid.

2. lukes visdomsord: Finn en venn, gi en klem!


Ingen kommentarer: