mandag 1. desember 2008

1. desember

I dag er det 1. desember! Begynnelsen på en nydelig måned som inneholder bla. min bursdag og den koseligste av alle høytider, JUL:)
Uansett, nå hadde jeg tenkt å si at jeg skulle begynne med julekalender her på bloggen, men jeg tror det er smartere å si at jeg skal prøve å skrive julekalender.

(Slike ting er lettere sagt en gjort, spesielt når jeg skal jobbe omtrent annenhver dag en lang tid fremover).
(Fjorårets godterikalender)

I år får jeg også gavekalender, noe som gjør meg veldig glad! I min mening blir man aldri for gammel for slikt før man flytter ut...
Men I år får jeg i motsetning til i fjor, en ting én gang i uka. Da fikk jeg nemlig godteri hver eneste dag fremtil 24. Jeg må si at ting-kalenderen er noe som jeg fint kan leve med siden det ikke akkurat er veldig digg å stappe i seg godteri tidlig om morgenen før man drar på skolen. Og hvorfor spise godteriet om morgenen? Kan en spørre seg. Og da spør jeg, hvordan i huleste skal man klare å undertrykke nysgjerrigheten og vente til etter skolen?!

Tilbake til saken. I dag fikk jeg nemlig perler i kalenderen, så det blir spennende å se hva som gjemmer seg i de siste tre gavene...

1. lukes visdomsord: Bak en kake, det skal jeg;)

Ingen kommentarer: