søndag 23. november 2008

Takknemlighetshumør (hvem bryr seg om at det ikke er et ord)

I dag føler jeg meg veldig takknemlig! Tror det er noe med at sånne dager kommer og går, men det er rart at jeg skulle få denne følelsen akkurat i dag, når jeg pleier å få den 1. juledag av alt det jeg hadde opplevd dagen før. På et vis føler jeg at jeg må utnytte denne takknemligheten så mye som mulig siden den vanligvis kommer i små trekk, dermed tenke jeg at jeg kunne skrive noe her som jeg kan se tilbake på de dagene når jeg ikke føler meg fult så takknemlig for:

Vennene mine,
Gode drømmer om snø,
At jeg kan kjøpe fine julegaver til de jeg er glad i,
Søndager uten dramalogg,
Koselige turer,
Familie med sjokolade i tursekken,
Inspirerende blogginnlegg,
Lange mailer,
Fine bilder,
At det fint vær uten at jeg får solen i fjeset,
Egen PC,
Maling,
Spennende og ny musikk,
At det snart er jul,
Familien min,
Vivaldi,
Nye klær og
at det er en spennende dokumentar på TV.


Ahhhh... Livet kan være ganske herlig i blandt!:)

Ingen kommentarer: