mandag 17. november 2008

Sladder Snadder

...for det ér da ikke så viktig å få med seg hver minste lille detalj av kjendisenes liv.
Hvor interessant er det f. eks at Hilary Duff har et stort rosa slott i Paris? Kan noen forklare meg hvorfor jeg trenger å vite at Fergie hadde svetteflekk frempå buksa under en konsert som så ut som noe helt annet, eller at 50 Cent bruker bilene sine maks ti ganger hver, før han må kjøpe nye?
Trodde ikke det nei...
Men nå er det jo også sant at jeg tragisk nok begynte å abonne... eh, jeg mener lese Julia som 8-åring fordi det stod så mye kult der (med avbrekk til Girls fordi det stod enda mer kult kjendisstoff der). Og da jeg en periode etter fikk et Topp blad av søsteren min, trodde jeg ikke det gikk ann å bli kulere i bladveiene! Det gikk faktisk så langt at jeg spurte foreldrene mine om de ville betale for abonnoment i bytte mot at jeg skulle ha godterifri en periode *skjønte egentlig aldri logikken i godterifri*. Dessverre var det slik at abonnomenten ikke rakk frem med en gang... Så, et halvt år etter at jeg hadde sendt inn slippen og omsider hadde gått lei av Topp, mottok jeg både giro og blad i posten... Tjo-hei.
Poenget er... nå leser jeg sladder av fri vilje, ytterst sjeldent. Alikevel får jeg både med meg at "Å nei, Hanna Montana tar halvfrekke bilder i en photoshoot til et blad," eller hvordan Nicole-freakings-Ritchie "takler morsrollen". Alt dette pga. MSN Today!
Vanligvis har jeg ikke noe i mot litt sladder, men vi blir jo tvangsfôret kjendissladder over alt...
(Nei, jeg føler ikke at dette har mye å gjøre med at jeg faktisk trykker meg inn på MSN Today og leser det som står der i stedet for å bare gå rett til innboksen)

Ingen kommentarer: