søndag 2. november 2008

Lenge siden sist...

Ja, nå vet jeg at det har gått en god stund...
Dette er fordi hverdagen er travel og et annet problem er jo da at min kjære, søte PC fra skolen mest sannsynlig har fått i seg et lite virus... Blæ! Det suger, men kanskje ikke spesielt interessant å skrive om.
Jobben går bra. Har til nå vært på to opplæringer og tror jeg får dreisen på det. Kanskje et kort referat fra første opplæringsdag kan gi et inntrykk av hvordan slikt kan gå: Hei, du skal ha det ja bruker laaaang tid på å taste inn 5 ting, skjermen viser 1050 kr; jeg: Oi, det var da litt mye hun som lærer meg opp: Hun skal ikke ha ti stk. av den såpen da! Retter opp feilen og gir ut vekslepengene, mens jeg fomler og famler Ja, her har du tilbake - øhm - en hundrelapp - oi, nei - en femtilapp, en tjuekroning og to - ups *mister alle myntene ned i kassa igjen*- to enkroninger... puh! Og kvitteringen? Neivel. Heldigvis gikk den andre dagen mye bedre!

En positiv nyhet er i hvert fall at det har snødd sist. Noe som jeg er veldig glad for. Om snøen ikke holder så lenge gjør ikke det så mye, bare det ikke begynner å regne og blir slafsete etterfulgt av isete/dødelig glatt. Mulig at jeg må gjøre om layouten på bloggen igjen i og med at det ikke er veldig høstlig lenger, men jeg synes virkelig ikke jeg har hatt denne layouten så lenge nå. Når jeg tenker over det har vel ikke høsten vart så lenge i det hele tatt. Rart... Ja, ja, har ikke noe i mot en lengere vinter i år!



(Tatt på hytta 29. oktober for to år siden)

1 kommentar:

Ingvild sa...

Neeei! Jeg vil ikke ha snøøø! =(
Vanligvis liker jeg vinter og snø, men av en merkelig grunn gjør jeg ikke det nå, i år. Kanskje om en måneds tid kan snøen komme.. men ikke før =S
^^