mandag 14. april 2008

Altogingenting

Hmm... nå sitter jeg her og har ingenting interessant å komme med egentlig.

Jeg kjeder meg konstant, føler at jeg ikke får så mye ut av den korte tid jeg har på denne jord. Jeg har liksom ingen hobby og selv om jeg prøver å finne en, så er det aldri noen bra tilbud som passer for meg.

Ja, ja, jeg er veldig glad i musikk og det er en slags hobby i seg selv å finne/samle musikk, men det er jo bare underholdning. Nei, det nytter ikke alltid å drive av gårde i musikkens univers hvis man vil komme seg unna hverdagens mas og kjas!

Når det gjelder fast jobb! Det vet jeg ikke om jeg har tid til... Er aldri godt å vite om jeg må pugge 30 sider i nat. fag etter skolen eller om jeg kan ta meg fri fra lekser. Men sommerjobb, det skal jeg prøve å få tak i... snart... tror jeg... -kremt-.

Uansett... Nå har jeg forsovet sendt statist/smårolle-søknad til NRK (for en stund siden), kanskje jeg en vakker dag får svar:) Ah, man må ikke miste håpet!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tjaa, en halvt-engelsk person som normalt ikke kommenterer på tilfeldige blogger, mye underholdende å se her. Likte posten om kråka, har møtt de for mange ganger selv. Du skriver bra, lo litt hjertelig da jeg leste postene, minner meg om da jeg startet. Hadde også de samme fordommene mot bloggere:P Du får fortsette med det, man blir av og til avhengig av å skrive og lese, som du kanskje har erfart allerede.

Fortsett;)

Whiskey