mandag 28. april 2008

Den ideélle studiedag

Jeg er stolt!
I dag dro jeg nemlig ut på jobbsøking på det lokale storsenteret og fikk 3 av 5 positive tilbakemeldinger... Ikke verst! Spesielt siden jeg sist gang, som 14 åring, dro ut på jobb-runde med en venninne (vi trodde vi da kom til å få jobbe sammen) og leverte i grunn den samme søknaden overalt. Med andre ord, alt man ikke burde gjøre...

Uansett, nå er det bare å sitte og vente i håp om å få den ultimate sommerjobb (tør jeg sette spørsmål til deltidsjobb?). Jeg har tross alt 5 hele uker til spille denne sommerferien.

I mens kan jeg høre på mine nyinnkjøpte CD'er... Ja, det står rett, jeg var jo ikke bare på jobbjakt. Platekompaniet, med sine fine Nice Price CD'er til 89,- og Budget CD'er til 59,- skrek ut til meg da jeg ettertenksomt spaserte bortover med Norli bokhandel som mål, og hva skal man da gjøre når man faktisk har penger i lommeboka? Vel, alt jeg trenger å gjøre er å skrive at dette er mine nye babyer:


Jeg er fornøyd iallefall:D!
...Men uffameg, nå virker det som jeg hensynsløst skulka skolen for å desperat vandre rundt i sandvika for så å smile og nikke pent til alternative arbeidsgivere... Å nei, å nei, jeg kan forsikre om at dette kun er utfallet av en vel tilrettelagt studiedag. Og jeg må virkelig si at det er godt brukt skole-tid;)

1 kommentar:

Monica sa...

Så fin blogg du har, Lise!:D Gleder meg til å lese mer!