søndag 20. april 2008

En fin helg..!

I går var jeg på bursdagsfest hos en venninne av meg. Jeg hadde ikke kjent henne så lenge og hadde ennå ikke møtt vennene hennes så jeg var veldig spent...

Men det var rett og slett kjempe gøy!
Der var det hyggelige folk som var like glade i å prate som meg. For det var det vi gjorde den kvelden, prata, spiste, prata, så på en (dårlig amerikansk klisjé) film, prata og så var det god natt.
Jeg kan ikke begynne å beskrive hvor sinnsykt deilig det var at ingen brydde seg om du kom med verdens kjedeligste historie eller verdens mest interne, for du ble hørt uansett! Og vi trengte ikke "drikke" eller nærværet av en "stor" gruppe bekjente og ellers-så-omtalte mennesker for å ha det morsomt. Nei, bare oss som satt der og var oss selv (med til tider hypre utbrudd av sang og youtube lok).

Venninna mi bor langt borte, dermed ble det overnatting med meg, henne og hennes bestevenninne.

I dag dro vi alle av sted til loppemarkedet for bla. å gjøre nytte av den solfylte dagen. På veien dit gikk det opp for meg at det var den mest avslappende dagen på lenge. Det var ingen bekymringer over skole og jobb osv. som lå og ulmet, ingen tanker om at jeg måtte tvinge meg selv i god-humøret og gjøre et nummer ut av meg selv, bare den følelsen av at jeg kunne slappe av og være meg selv... Skulle ønske hver dag var slik!

1 kommentar:

Elisabeth sa...

=D Ååhh! Slike dager er herlige! Bare synd at det ofte blir langt mellom dem når det er masse stress på skolen osv. Og slike bursdagsfester hvor praten står i sentrum, er de aller, aller beste synes jeg. :-D