onsdag 30. april 2008

Argh! Dårlig dag:(

Det er et gledelig faktum at vi har fri både i morgen og overimorgen... ja, i hvert fall for noen. For meg derimot betyr dette kun venting, venting og atter venting!

Dagen startet rolig med drama i første time... Plutselig oppdaget jeg at masken jeg ømfintelig hadde formet og malt de siste to onsdagene (og som jeg var ganskeså fornøyd med), bare var min form, men ikke mine malerstrøk. Jeg hadde klart å bytte den om med noen andre i klassen! Ok da, det er virkelig ikke ille, bare en bagatell i forhold til det andre. Samtidig er det malingen som er all morroa og det er jo ikke alltid like morsomt å ha med seg noe ikke-fullt-så-egenprodusert hjem.

Ettersom dagen utviklet seg og norsktimen var over, var alt jeg kunne tenke på å dra HJEM! Stuptrøtt var jeg fra morgenen av og jeg gruet meg til tentamensuken (neste uke). Heldigvis slapp vi mattetimen, ja, ting begynte å gå litt se litt lysere ut, ja, helt til "Øhm... Siv! Jeg finner ikke mobilen min!" Jeg lette og ringte og lette litt til, men å nei! Jeg fortjener tydeligvis ikke mobile-elektroniske ting!
Så var det bare å vente til skolen begynner igjen for å lete litt til:( Det eneste som redder meg fra et potensielt sinneanfall er Radiohead som synger "You can try the best you can, you can try the best you can. The best you can is good enough." og en kjeks...

1 kommentar:

Monica sa...

Æsj! For en dårlig dag du hadde. Hvorfor skal alltid du ha så uflaks når det kommer til elektroniske duppeditter? Håper du finner den igjen snart, for det suger å ikke ha mobilen tilgjengelig når man trenger den, men det har du nok innsett for lengst:D Ha en god helg!
Klem, Monica