torsdag 21. august 2008

Maler'n

Ahhh... på en deilig skoledag hvor man slutter kl. 12:45 er det godt å få gjort ferdig ting. I dag f.eks har jeg gjort ferdig mitt første maleri. Jeg er fult klar over at det er en god stund siden jeg først skrev at jeg begynte, men som tidligere sagt, er det ikke alltid like lett å virkelig gå inn for ting.

Å lage et maleri er veldig tidkrevende! Dermed har jeg ingen problemer med å innrømme at jeg er ganske-så stolt av det ferdige produktet. Jeg har gjort et par feil på veien (den ene; ikke fult så lett å dekke over) og det er søren-meg vanskelig å bli fornøyd, men nå er jeg i hvert fall 95% fornøyd. Hvis det ikke virker som mye, kan jeg meddele at det faktisk er et ganske høyt prosentnivå for en som meg.

((((Kanskje jeg til og med tar bilde av maleriet og legger det ut)))) Merk: Alle parentsene!

Ingen kommentarer: