torsdag 12. juni 2008

Back-up planen

Som tidligere nevnt hadde jeg en back-up plan, eller en plan B om du vil, siden jeg ikke fikk tak i Coldplay billetter. Den var ganske enkelt å få meg jobb på Øya-festivalen så jeg i stedet kunne se Sigur Rós live... vel... planen funka! (Jeg må virkelig ta den jinx-greia alvorlig)

Gjennom NU (Natur og Ungdom), som jeg ble medlem av for litt mer enn en uke siden, skal jeg jobbe for å holde Øya-festivalen miljøvennelig og får gratis festival-pass, en vinn-vinn situasjon med andre ord. Noe som er enda morsommere er den laaaaange ventelisten som er oppretta for de som ikke fikk jobb (Ah... jeg gidder ikke engang ramse opp alle de gangene jeg har havnet på den bloody, irriterende kanskje-lista). Jeg og en venninne er to av 120 folk som skal jobbe. Gleder meg vilt til 6. august tom. 9. august!

Når det gjelder Coldplay, får jeg nøye meg med å kjøpe CD'en. Heller det enn å kjøpe overprisa, (tørr jeg si) tvilsomme billetter av "en eller annen fyr." Argh! Jeg bærer mye nag til de som venter til sekundet salget starter og faktisk får kjøpt 6 billetter, for så å selge dem videre!

Anyways... Ser ut som det blir en morsom og innholdsrik sommerferie alikevel. Nei! Til TV titting og Ja! Til reising.

Ingen kommentarer: