mandag 23. juni 2008

Photoshop? Nei.

Et bilde sier tusen ord... sies det, og slik er det i hvert fall med de fleste bilder. Noen bilder gir deg bare en viss følelse som ikke alltid er like lett å forklare. Slik er det med dette:



Jeg tok det med kameraet mitt i mai og fant det igjen i dag. Jeg skulle bruke en eller annen fancy effekt på kameraet, men det funka ikke helt. Altså går det ikke ann å se at det skal forestille Oslo i skumringen.

Alikevel, når jeg fant det nå, synes jeg det var ganske kult. Jeg får en rar slags eventyr-følelse av det. For meg ser det ut som en mystisk, svart ørken med masse ildblomster, men jeg tror det kan tolkes på mange forskjellige måter.

Morsomt med disse mislykka, eller kanskje ikke-fult-så-mislykka effektene på Digital Kameraet.

1 kommentar:

Monica sa...

Jeg synes at det var et utrolig vakkert bilde, men jeg har problemer med å beskrive følelsene det vekker i meg, og det eneste jeg kan si da er bare at jeg vet at jeg liker det, men ikke hvorfor, det var rett og slett bare vakkert på en underlig og abstrakt måte.