onsdag 18. juni 2008

God Morgen!

Nå er det tidlig, TIDLIG på morgenen og grunnen til at jeg skriver på et slikt ugunstig tidspunkt (synes nå jeg) er først og fremst fordi det er lenge siden jeg skrev, óg fordi jeg skulle skrive ned en drøm som jeg nå har glemt, fillern!

Ja, ja, det er i hvert fall idrettsdag på skolen i dag og da blir det jo fotball og mye annen "morro". Er i den sammenheng irritert på it'slearning fordi den sa at vi begynte 08:15 når vi egentlig begynte 09:00 (det ville vel være mer logisk å være irritert på lærerne som egentlig har grunn i dette problemet, men slik er det altså ikke). Så hvis det ikke hadde vært for at jeg allerede har spist frokost og slikt, ville jeg nok ha ligget i senga nå.

Pollen sesongen er forresten på topp nå og det merker jeg... *snufs* Har blåst nesa fire ganger siden jeg stod opp og nå tror jeg må en gang til. Jeg vurderte faktisk å ta en kortison-sprøyte før den verste sesongen kom, slik at jeg slapp å snufse og nyse meg gjennom sommeren. Dessverre har det seg slik at kortison-sprøyta har som bieffekt å heve fjeset og tanken på å dra til Berlin med (enda mer) tomat-hode er altså ikke fristende.

Nok om det... Ha en fin dag Lise!

Jo, takk skal du ha;)

Ingen kommentarer: