mandag 2. juni 2008

Coldplay:(

Jeg ville aldri finne på å skrive en slik tittel uten grunn, tro meg!

Saken er bare den at... Alle Coldplay billetter er utsolgt!
Å jada, jeg var ekstra nøye med planlegging hvordan jeg skulle få rappet til meg to billetter til Viva La Vida Or Death on His Friends konserten som finner sted i Oslo Spektrum 19. september kl. 19.30. Det var i dag morges akkurat kl. 09.00 de ble lagt ut, men PC'en klikka selvfølgelig og 10-15 min senere var alle billettene borte... søkk vekk... finito! *snufs*

Ikke no Coldplay i år nei, så jeg får nøye meg med CD'en, for den har i hvert fall én veldig fin sang som heter Violet Hill. Ahhhh... for en sang:)

Meeeen wait a minute... Jeg har visst en backup-plan, jeg... Tror jeg holder den litt for meg selv så det ikke blir jinxa (opplever det veldig ofte nemelig, jinxen er ikke på min side for å si det sånn!)

Ingen kommentarer: